středa 19. února 2014

New in #2

Tak opět je tu článek a opět je to New in. Momentálně nemám moc nápadů na jiné články. 
U nás ve městě nedávno otevřeli nový Rossmann. Rossmann u nás už byl, ale o něco menší než ten nynější. Nějaké velké překvapení to nebylo, kosmetiky je tam přibližně stejně a myslím, že je u nás nově i Catrice a Dermacol, ty tam dříve nebývaly. 
Než jsem vešla do Rossmannu chodily okolo dvě slečny a rozdávaly kupony na 100 kč. Při nákupu nad 350 kč se automaticky odečte 100 kč, což se mi opravdu hodilo. 
Tak a teď se na to vrhnem:)
Celý nákup mě vyšel cca na 330 kč + jsem kupovala řasenku mamce(řasenka na fotce není) takže celkem asi 394kč. 
Když se sleva odečetla bylo to opravdu jen 294kč.

















Koupila jsem si lak na nehty, který je ještě ze zimní kolekce essence s názvem ice ice baby
Myslím si, že má opravdu krásnou barvu. Je taková do modra s odlesky do fialova. Na fotce jsou na nehtu dvě vrstvy laku.



Značka: Essence
Odstín: 04 icebreaker
Cena: 24,90 (výprodej)


Opět jsem si koupila tuto řasenku od Miss sporty, kterou už tedy mám, ale jsem s ní nad míru spokojená. Byla v akci za 69,90,- 
Recenzi řasenky už máte v tomto článku.













 Jako další mám pudr od značky Catrice. V popisu má, že je dlouhotrvající, ultra jemný a matující pudr s pigmenty, které odráží světlo a dělají pleť jasnější. Vždy jsem si kupovala pudr Stay matt od Rimmel London jenže v poslední době mi přišlo, že mi pleť vůbec nezmatnil a proto jsem chtěla nějakou změnu. A značka Catrice na mě působí opravdu dobře, proto jsem brala tento. 
Značka: Catrice
Odstín: 010 Transparent
Cena: 89,90















Už jsem potřebovala novou tužku na oči a já používám jen automatické tužky, s ořezávacími je moc práce a nebarví tak výrazně. S tekutými ani gelovými linkami zkušenosti nemám. Značka Gabriella Salvete mi nikdy nějak nesedla, ale když jsem vyzkoušela tuto tužku nemohla jsem ji tam nechat, jelikož sotva se dotkla mé ruky barvila. Vůbec se na ní nemusí tlačit, což je super. A hlavně bych ji doporučila i začátečníkům, maluje tence a opravdu bez tlačení.
Značka: Gabriella Salvete
Odstín: 01
Cena: 79,90





Už nějakou dobu jsem měla v plánu si koupit sadu na úpravu obočí a hodně lidí mi doporučovalo právě tuto od essence
Balení mi vubec nevyhovuje, opravdu špatně se s tím manipuluje. 
V balení jsou dva stíny, jeden světlejší, druhý tmavší, dále štěteček na nanášení a 3 šablony na obočí, které mi přijdou uplně k ničemu, pochybuji, že by někomu na obočí seděli.
Nově je u essence ještě světlejší varianta, ale tu jsem si radši nekoupila, aby náhodou moje obočí nebylo o dost tmavší. 




Značka: Essence
Odstín: 01
Cena: 64,90

To by bylo asi všechno, pokud máte nějaké dotazy, nápady na články nebo přání, cokoli mi napište.
Na jakýkoli produkt vám napíšu recenzi pokud si budete přát. 
Mějte se hezky Katie xx





1 komentář: