pátek 7. února 2014

Recenze: Řasenky

  2 comments    
categories: ,
Rozhodla jsem se, že vám napíši recenzi na řasenky, které používám/používala jsem.
Budou tři, od značek Essence a Miss Sporty.


Jako první bude řasenka od Miss Sporty
Název: Miss Sporty Fabulous Lash Xtra black
Cena: cca 80,- 
Jen chci říct, že mně už řasenka vyschla tak se nedivte suchému kartáčku
Balení:                                                                         Kartáček:
                                       










Můj názor: Já si myslím, že vzhledem k ceně je to dobrá řasenka. Kartáček mi vyhovoval, neslepoval řasy a já nemám moc ráda ty umělohmotné kartáčky.
Přes den řasenka celkem vydržela, i když řasy nebyly tak natočené jako hned po líčení, ale nedrolila se a neobtiskávala. Ale měla jsem si tak 1-2 měsíce a už vyschla.

+ kartáček
+ oddělené řasy
+ nedrolí se
+ cena

- výdrž balení



Druhá je voděodolná řasenka od Essence
Název: essence all eyes on me waterproof
Cena: cca 60,-
Balení:                                                                                   Kartáček:


















Můj názor: Opět vzhledem k ceně vcelku vyhovující řasenka. I když znám o dost lepší voděodolné. Kartáček mi moc nevyhovuje. Má "štětinky" daleko od sebe a tím slepuje řasy. Ale řasenka sama o sobě opravdu plní funkci voděodolné řasenky a vydrží celý den. Ale opět brzy se spotřebuje nebo vyschne
Nenalíčené oko:                                                            Nalíčené oko


+ voděodolná

+ cena
+ výdrž celý den

- slepuje řasy
- brzy se spotřebuje/vyschne
- kartáček


A poslední mám řasenku od Miss Sporty
Název: Miss Sporty pump up booster mascara
Cena: cca 100,-
Balení:                                                                           Kartáček:
 





















Můj názor: Tahle řasenka mi snad vyhovuje úplně ve všem. V životě jsem neměla lepší řasenku. Neslepuje řasy, vubec! Při líčení se tedy trochu obtiskává, ale to jí prominu, to si očistím. Přes den vydrží a nedrolí se. Má hustý kartáček. Vůbec nevysychá. A řasy jsou celý den objemné a i celkem natočené.
Nenalíčené oko:                                                Nalíčené oko:


















Na fotce tedy nevypadá moc pěkně, ale nešlo mi to vyfotit. Tuto řasenku mám i na fotce, kterou vidíte v pravé části blogu.

+ kartáček
+ cena
+ denní výdrž
+ výdrž balení
+ objem řas
+ neslepuje

- obtiskávání při líčení


Doufám, že vám recenze při výběru řasenky alespoň trochu pomůže a že se vám líbila. Pokud chcete víc recenzí napište o čem byste chtěli něco vědět.
Pokud by vás něco dalšího zajímalo využijte komentáře, nebo některý z odkazů v horní části blogu.
Jestli máte nápad na článek informujte mě.
Chcete dostávat informace o novém článku přímo na email? Připojte se k tomuto webu v pravé části blogu.
Katie xx





2 komentáře:

  1. Skvělá recenze :) Já mám teď nějákou řasenku od oriflamu a ty mi celkem vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Oriflamu jsem dřív používala tužku na oči. Ale jelikož jsem strašně nezodpovědná a když mi dojde řasenka nechce se mi čekat na objednávku :D

      Vymazat