sobota 8. března 2014

Shopping haul - Londýn (Primark, souvenirs, Disney shop)

+2velké tašky Primark
Tento článek by měl být vlastně o tom, co všechno jsem si v Londýně nakoupila. S sebou jsem měla Ł150. A jedna libra je cca 33 korun.
Nákupy v Londýně, podle mě, se opravdu vyplatí. Ceny oblečení jsou hodně nízké a pokud natrefíte na sezónní výprodeje, je to ještě lepší.
Já jsem tedy nejvíce nakoupila v Primarku, o němž jste už určitě slyšeli. Nakupovala jsem na Oxford street, kde jsou ty Primarky vlastně dva. Jeden čtyřpatrový a druhý dvoupatrový. Byla jsem vlastně v obou, ale více mi vyhovoval ten dvoupatrový, byl pro mě přehlednější.
Dále jsem ještě byla v nějakém obchodu se suvenýry a v Disney shopu.
Tak se do toho pustíme.
Začnu Disney shopem, kde to bylo opravdu nádherné a fakt pohádkové. 
Koupila jsem tam jen tedy tyto lízátka bráchovi, který mu ale moc nechutnaly:D
Stály Ł1,50 z původních Ł3











Teď tedy ty suvenýry. Samozřejmě skoro každý přeci koupí nějaký ten suvenýr domů. My sbíráme magnety z cest, tak proto ten. Stál asi Ł1,90. Dále otvírák na kterém je budka:D taky za Ł1,90. A plechovku autobusu s English teas. Za Ł4,90.



















Teď se přesuneme k Primarku.
Vůbec nevím, kde začít.
Ceny máte vždy vyfocené, tak asi ani není potřeba ji k tomu psát. A i podle fotky kus oblečení poznáte. 



U těchto kalhot jsem zapomněla vyfotit cedulku, ale byly v akci z Ł8 na Ł6,90













 










Omlouvám se za kvalitu fotky

























































Tato cena je Ł10

















7 párů ponožek
















 Tričko pro bráchu

































 Toto je vlastně lak na nehty na který pak nasypete takové kuličky. Stálo to Ł2,50
I jsem to pro vás vyzkoušela, no moc dlouho to nevydrží.








Řekla bych, že je to asi všechno. Snad jsem na nic nezapomněla.
Líbí se vám alespoň něco?
Já jsem se vším spokojená.
Napište mi taky vaše nákupy, zážitky z Londýna.
Děkuji, že čtete.
Mějte se hezky Katie xx


30 komentářů:

  1. teda ty lízátka vypadaj pěkně :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. to triko, co máš pro bráchu bych nosila sama a ty lízátka bych taky koupila sobě. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by to triko asi nebylo, ale je boží :DD A ty lízátka jsou nakonec moje, jelikož je nechce :D

      Vymazat
  3. Slovo "vlastně" se ti tam mockrát opakuje, zkus se tomu vyhnout. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky si toho všímám i v mluvě. Příště už to snad bude lepší. Ale děkuji

      Vymazat
  4. se do těch kalhot nevejdeš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, tak to bylo vtipný.
      Vejdu a jsou mi v pase volný, jinak bych si je asi nekupovala.

      Vymazat
    2. Ale stejně si myslím, že se do nich nevejdeš. Jseš tlustá. Měla by jsi se sebou začít něco dělat! Chápu, že třeba svojí postavu nezměníš ale kdyby jsi chtěla tak by jsi takhle vypadat nemusela. Neuraž se. Nemyslím to proti tobě nějak špatně. Je to jen můj názor ;) Už vidím jak na to napíšeš "zas nějakej chytrej anonym" ale nechci ti to říkat přímo do očí. Přijde mi to nevhodné... :)

      Vymazat
    3. Ne, nenapíšu nějakej chytrej anonym.
      I když ti přijde nevhodné mi to říkat do očí. Pokud mě znáš, řekneš mi to. Neurazim se, rozhodně to vezmu líp, než že mi to napíšeš do komentářů na blog.

      Vymazat
  5. se do těch kalhot nevejdeš:D

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno vypadá dobře, ale ten lak bych si já nekoupila. Líbí se mi ale zdá se mi hrozně nepraktický.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu je nepraktický, ale třeba k večerním šatům je super :)

      Vymazat
    2. A ty někdy nosíš večerní šaty..?

      Vymazat
    3. Jsem tě na žádným maturáku neviděla. A pokud vim tak do tanečních jsi taky nechodila. (nevím jestli někdy dívat, to si zas nechci vymýšlet).

      Vymazat
    4. Letos jsem na maturáku nebyla to máš pravdu. A do tanečních jsem se byla dívat:)
      Dál jsem nejmenovala různě rodinné sešlosti. Oslavy a podobně :)

      Vymazat
  7. Měla by jsi spíše zapracovat na své postavě!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komu to cpeš, sama seš určitě nějaká godzilla. :D

      Vymazat
  8. Ty lízátka jsou awww :DD
    Všechno je strašně pěkné, ty kalhoty ty trika ... ráj :DD :3
    Myslím, že jsi nakoupila moc dobře :)) Jinak ten lak vypadá moc pěkně!! :) Škoda že nevydrží :/
    A ještě poslední věc pro "anonyma" nechápu, proč sem prostě někdo musí psát (a ještě k tomu pod anonymem) úražky.. Káťa je hubená, tak netuším proč by se do nich neměla vejít -,-'..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)))
      Hubená nejsem, ale nemá cenu se tím zaobírat. Někdo má se mnou jen problém, já si z toho hlavu nedělám.
      Jsi hodná, děkuji :)

      Vymazat
  9. Co je takový to šedý s tím červenozeleným límečkem za těch 5 liber?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je to taková mikina ze který vlastně ze spodu "vyčuhuje" košile. :D Takže je to jako kdyby sis vzala košili a před to mikinu, která je jen do pasu. Akorát, že tohle je v kuse:)

      Vymazat
    2. Vypadá to jak nějakej kroj :D nebo jak šatičky pro malou holčičku :D myslim se že se to k tobě teda nehodí.. :D

      Vymazat
    3. Na cloveku to vypada uplne jinak nez na fotce. A jde o to co se mi libi a ne co se ti zda ze se ke mne hodi :)

      Vymazat
    4. Jsem tě v tom viděla, potkala jsem tě na chodbě ;) a opravdu se to k tobě nehodí ale dobře ty si myslíš že jo.. :D
      A můžu se tě zeptat proč celý týden nosíš jen ty jedny kalhoty? Proč si nevezmeš taky ty druhý ty zelený nebo modrý nebo jaký to jsou. Vlastně ty se do nich nevejdeš co... :D né promiň to bylo hnusný :D ale tak si je vem třeba zítra. :)

      Vymazat
    5. Mně nezáleží na tom, co se líbí jiným, je to moje věc co nosím. Jen v Česku má většina lidí tu hroznou vlastnost sledovat ostatní co nosí.
      Mi to mužeš říct rovnou na chodbě, když mě tam vídáš a nemusíš to psát sem. Je to moje věc jaký kalhoty nosim. A jsou stejných velikostí, tudíž mi jsou všechny. A vezmu si je až budu chtít.

      Vymazat
    6. Dobře tak nemusíš na mě být hned tak hnusná. Já už si tě radši všímat nebudu. To bude asi lepší...

      Vymazat
    7. Podívej se na to, co jsi napsala ty a zkus se do mě vžít jaký to asi je. Já si ostatních nehledim, jen ostatní musí zkoumat pořád jen mě.
      Jo bude lepší si mě nevšímat, než mi to říct do očí

      Vymazat