neděle 20. dubna 2014

Recenze: Catrice Prime and fine

Myslím si, že týden na odzkoušení tohoto produktu mi stačil.
Řeknu to takhle nemám zkušenosti s žádnými bázemi, a proto nevím jak by měly správně zafungovat, ale určitě nějaký účinek musí mít a to mi tahle báze nedodává.
No nejdříve vám řeknu něco o tom, co by měla splňovat.
Název: Catrice prime and fine
Cena: okolo 119,-
Objem: 30ml
Popis: Minimalizuje lesk pokožky. Stahuje póry. A ještě má být dlouhotrvající

Můj názor: Jelikož tento produkt nebyl nikde recenzovaný a je to novinka, tak jsem si řekla, že bych ho mohla zkusit i s mými nízkými zkušenostmi.  Nic z toho, co slibuje u mě nesplňuje. Myslela jsem si, že alespoň make-up déle vydrží, ale po celém dni je pořád stejný jako bez báze. Důvod mého nákupu byl, že můj make-up od rimmel london- stay matte, se mi tak po hodině slil do nepěkných fleků a nebo se mi začal loupat obličej. Tento make-up není můj jediný, ale ten další mi zase nevydrží celý den. A i když použiji tuto bázi make-up od rimmelu je pořád uplně stejný i když možná mu trvá déle stát se nepěkně vypadajícím, ale pořád nevydrží. A druhý make-up je uplně stejný. 
Báze mi obličej vůbec nezmatní ať už jí nechám dlouho vsáknout a nebo chvilku je to pořád stejné, zkusila jsem malou vrstvu i větší vrstvu stále nic. A póry také vůbec nestahuje.

Možná, že jsem až moc kritická, ale to k tomu patří.
Jediné, co se mi na té bázi líbí, ta její konzistence, opravdu obličej nezatíží.
Ani nevoní ani nepáchne, což je tedy ještě jedno plus.
Takže jednoznačně tento produkt nedoporučuji a pokud někomu z vás vyhovuje určitě mi to napište a nebudu vám oponovat.
A vás ostatní bych chtěla poprosit, abyste mi napsali jaké báze používáte vy, popřípadě jak vám vyhovují a co splňují, byla bych vám moc vděčná.

Mějte se hezky Katie xx
+ nově bych vám chtěla říct, že mě nově najdete i na sociální síti keek (dále mě najdete na: instagramu, twitteru, fb, asku a všude ráda zodpovím vaše dotazy)

8 komentářů:

  1. I špatné recenze musí být :)
    Já s tímhle produktem zkušenost bohužel nemám, a netuším jaká báze by mohla bát fakt dobrá.. :/
    Jinak shlédla jsem všechny videa na keeku :) Bomba! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Túto bázu som nikdy nemala ale mám tú inú Prime&Fine od Catrice a tá je podľa mňa dobrá,nie je najlepšia ale určite je za tú cenu výborná. Ak by si bola ochotná si priplatiť a kúpiť si naozaj perfektnú a podľa mňa najlepšiu bázu, silno odporúčam tú satin makeup base od DERMACOLU, pre mňa osobne je to tá najlepšia báza a nič sa jej nevyrovná. To menšie balenie stojí myslím okolo 10 ečok čo je tak niečo nad 300 Kč asi :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc, urcite se po ni podivam a mozna si ji i koupim :))

      Vymazat
  3. bazu nepouživam, parkrat som to skušala ale veľmi mi to upchavalo pory a bola som z toho nešťastna...ale vraj je dobra ta od dermacolu alebo aj novy perfect blur od garnieru.....:)

    Beauty Diaries

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že se po té od dermacolu zajdu podívat. Děkuju

      Vymazat
  4. Skvělá recenze!
    Přemýšlela jsem o tom,že bych si ho koupila:3
    Mimochodem,máš super blog! Přidávám se do stálých čtenářů^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc:) tak ono hodne zalezi na typu pleti, treba tobe bude sedet :) pokud si ho koupis tak dej vedet jak sedi:)

      Vymazat