sobota 24. května 2014

Recenze - micelární voda, řasenka, gelová tinktura

Opět je tu další recenze na produkty z minulého new in - ZDE. Tentokrát to bude micelární voda od L'OREALU, řasenka od Rimmel London a gelová tinktura na rty od Essence. Opět to jsou produkty, které bych nejradši vychválila až do nebe.

Začnu micelárkou od L'orealu.
Cena: okolo 110 Kč
Popis: Odličuje make-up, čistí, zklidňuje, je vhodná i pro citlivou pleť.
Můj názor: Já si myslím, že všechny body splňuje, odlíčí i voděodolný make-up, pleť je viditelně vyčištěná. Po použití není zarudlá. Dokáži se odlíčit i 2-3 tamponky.
+ poměr cena-výkon
+ zklidňuje pleť
+ čistí
+ odličuje


Další tu mám gelovou tinkturu na rty, což je něco jako lesk na rty, ale ještě lepší.
Značka: Essence
Odstín: 01 hot red
Cena: Ve výprodeji 20 Kč (staženo z prodeje)

Můj názor: Lesk má bezvadný aplikátor. Má opravdu příjemnou vůni, nic přehnaného. Nádhernou pigmentaci, na to že je to lesk, barva je opravdu červená a na rtech dlouho vydrží. Ať už pijete, jíte, mluvíte a podobně opravdu vydrží. Nelepí, takže když fouká vítr ani vlasy se vám nepřilepí.
+ barva
+ pigmentace
+ výdrž
+ nelepí
+ aplikátor



A poslední je tu řasenka, kterou jsem koupila v balení s odličovačem, který je taky bezvadný. 
Název: Rimmel London scandaleyes retro glam
Cena: Asi 140 Kč včetně odličovače

Můj názor: Miluju takové ty kartáčky, které nejsou z umělé hmoty a jsou husté a to tato řasenka splňuje. Nečekala jsem, že by mi mohla vyhovovat ještě více než řasenka od miss sporty pump up booster, ale je to pravda je ještě lepší. Řasy neslepuje, nedrolí se a prostě je super.
+ neslepuje
+ nedrolí se
+ hustý kartáček
+ neumělý kartáček

Řekla bych, že pro dnešek to už bude všechno. Jen Vás chci upozornit, že Giveaway už je za dveřmi produktů nebude moc, jelikož to bude první giveaway, ale budou to produkty, které mám ráda:) 
Mějte se hezky Katie xx

8 komentářů:

  1. Tu micelárku používám a je super :-)

    Chtěla bych tě pozvat k sobě na blog na soutěž o pudr značky Make up for ever :-)

    http://www.changingroom.cz/2014/05/make-up-for-ever-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Gel tint mám také, ale vůbec s tebou nesouhlasím. Mě vydrží max. 15 minut a pak už tam vůbec není!! :(

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mas ten stejny odstin? Jine se mi zdaly malo pigmentovane. Samozrejme ze barva behem dne slabne ale teda mne vydrzi tak 2 hodiny bez pretreni porad ruda

      Vymazat
  3. Micelárku bych si chtěla taky pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. tu micelární vodu mám doma a vadí mi ten ulepkaný pocit pak :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :ooo me potom oblicej vubec nelepi :oo zkus potom hned pouzit nejaky krem melo by to pomoct :)

      Vymazat
  5. Nic z toho neznám, ale ta micelární voda by si mi hodila! :) Takže děkuji za tip.. :)
    Jinak myslím, že jako vždycky super recenze.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc! Urcite si ji kup :)) podpbna je i od garnieru ale s lorealem mam lepsi zkusenosti

      Vymazat