pondělí 24. listopadu 2014

Už za měsíc!!

Když si přečtete název článku asi Vás všechny napadne, čeho se to týká, ano jsou to Vánoce.


Taky už se tak těšíte na všechnu tu vánoční výzdobu? Nebo jsem jediná komu se líbí navečer chodit po městě nebo vesnici a pokukovat po domech s nádhernými výzdobami?
Jak si domy/ byty zdobíte vy? 
Když vezmu dům uvnitř, tak já mám nad postelí světýlka, která teda já beru jako celoroční. Dál pak v obýváku na skříni stavíme vánoční vesničku z domečků na svíčky, ale nastrkáme do nich elektrická světýlka místo svíček.
Tohle je tedy vesnička babičky, jelikož tu naší asi nikdo nefotí, ale vypadá nějak podobně.
Samozřejmě, že pak v období Vánoc máme i Vánoční stromeček, který zdobíme do modro - stříbrné.
A když se přesunu k ozdobám, které jsou vidět i "zvenku", tak to jsou například světýlka v oknech nebo třeba elektrické svícny. Víc ozdob, které máme mě už nenapadá.
Dodržujete nějaké tradice o Vánocích? 
Když nad tím tak přemýšlím, tak my asi ani ne, kromě tedy toho zdobení domu a pečení cukroví. A když jsem u toho cukroví, který druh máte nejraději? Já asi perníčky, ale mám radši, když jsou tvrdší :D
Ale vlastně je tu ještě jedna tradice, kterou dodržuje táta a to zapalování františků. Já to úplně nesnáším, Vánoce mi to nepřipomíná, jen to hnusně páchne.
Nejsem si uplně jistá, ale štědrovečerní večeře je taky tradice ne? K večeři máme řízky i kapra, kterého já nejím, s bramborovým salátem.
Když to tak vezmu tak Vánoce mám i docela ráda, hlavně ty přípravy na ně a takové to získávání vánoční nálady. Tu nejvíce získávám díky nakupování dárků, které mám už letos dokonce nakoupené, takže Vánoce šup šup sem! 
Ale Vánoce si ráda připomínám i sledováním vánočních filmů, sice jsem všechny viděla několikrát, ale to nemění nic na tom, že je sleduji ráda. A zrovna teď mám při psaní článku puštěné youradio a playlist vánočních songů a díky tomu se mi tento článek píše o moc lépe. 
Dalším zpříjemněním Vánoc je například návštěva vánočních trhů. Loni jsme se školou byli v Norimberku, kde to bylo opravdu moc pěkné, viz fotka. Bylo tam tedy opravdu hodně lidí, ale atmosféra příjemná.
Letos, přesněji 4.12. pojedeme do Drážďan, kam se těším o něco víc. Určitě se budu snažit fotit a možná natočím i nějaké záběry, abyste se tam alespoň trochu mohli podívat semnou. Ale jedeme tedy už ráno, takže to nebude úplně vánoční atmosféra. Odjíždět budeme prý okolo čtvrté odpoledne, tak to se začne už stmívat, tak snad nafotím i nějaké fotky ve tmě.
A budu tam snad i trochu nakupovat, chci zajít do nějaké drogerie a je tam nově otevřený Primark, tudíž ten také neminu, takže očekávejte i haul.
A ještě něco na konec.
Jaká vůně vám nejvíce připomíná Vánoce? 
Když bych to vzala z pohledu na svíčky, tak asi jablko a skořice, ale jinak všeobecně mě Vánoce připomene vůně cukroví, nejvíce právě již zmiňovaných perníčků.

To si myslím, že by mohlo stačit.
V článku je několik otázek, které jsou zvýrazněné a ráda bych slyšela i odpovědi od Vás! Napište mi prosím něco o vašich vánocích, klidně se rozepište.

Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

8 komentářů:

  1. Ja se tesim na vanoce

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já Vánoce miluji, už jenom kvůli dárkům, na který se zvlášť letos těším :D . Každým rokem den před Vánoci jedeme nakupovat a Štědrý den a je to totálně úžasné. Všude ozdoby, sníh, teplé oblečení...
    Na sledování filmů o Vánocích ale nějak nemám čas :D :/. Prostě zdobíme, pečeme a nebo jezdíme po příbuzných a večer už jen rozbalujeme...
    Stromeček jepřekrásný :3, letos chci taky rodiče přemluvit do dvou barev... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani nevím, jestli se na Vánoce těším. Na něco jo a na něco zase ne. Prostě vánoce tu jsou a budou, tak to beru jako samozřejmost.
    Jak zdobíme náš dům? Asi klasika. Svíčky, věnce, andílci a ak dále. Taková jednoduchá klasika. Nemusím nějaké velké betlémy a podobně. Mám ráda decentní výzdobu - nic řvoucího. :)
    Držíte nějaké tradice o vánocích? Podobu adventu zapalujeme na věnci svíčky, krájíme jablíčko a pouštíme lodičky. Žádný post se u nás nechystá - aspoň doufám. :D
    Vůně? Skořice. To je pro mě jasné! :)
    Hezký článek. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc všem! :)
    Úplně jsem zapomněla do článku napsat zapalování svíček na adventní neděle:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já letos vyrážím s přítelem do Vídně :) Jsem na tvém blogu poprvé a musím ti pochválit design, je úžasný :)
    Beauty An.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc, moc mě to potěšilo!:)
    Užijte si Vídeň :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám v pokoji také světýlka celý rok :) jinak mám už vánoční samolepky na okně, máme adventní věněc a chci si dělat i výzdobu v pokoji :)
    Cukrový taky pečeme :) Nejraději mám vanilkové rohlíčky :3 a stromeček máme každý rok jiný. Letos chceme barvy fialovou a bílou :)
    A vůně vánoc? Sladkost, vanilka a skořice :)

    mimochodem vše nejlepší k svátku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten stromeček musí být opravdu krásný :)
    Je, děkuji za přání

    OdpovědětVymazat