čtvrtek 5. března 2015

Jak chytře využít nákupy přes eshopy?

Ahoj, dnes bych Vám v článku chtěla říct něco o chytrém využití peněz, při nákupech na různých eshopech.
Jedná se o stránku refundo - ZDE a já vás seznámím s celým systémem stránky a jak dosáhnout co nejlepších výsledků a co nejvyšších částek.



První a zároveň i nejdůležitější věc je registrace, to by vás asi napadlo.
Jak vidíte na registraci není nic těžkého. Po napsání všech údajů obdržíte potvrzovací email, který když potvrdíte ihned se na vás účet připíše 50 korun, což tedy není nijak převratná částka, ale pro začátek si myslím, že je skvělá.
Další peníze lze získat opravdu jednoduchou formou a to tak, že pozvete své známé. Za pozvání získáte 100 korun, ale je za tím několik podmínek a to, že ta daná osoba se musí registrovat a provést nákup v minimální hodnotě 2500 Kč. Ale vy však nejste limitováni počtem pozvaných přátel, tudíž můžete získat opravdu hodně peněz navíc.

A teď bych se ráda dostala k samotnému systému webu.
Tento web je něco jako spojka mezi vámi a eshopem. Tento web je spojen s více než 1000 eshopy. 
Pomocí refunda si najdete eshop, z kterého chcete objednávat a dáte jít do obchodu a ušetřit (vždy uvidíte počet procent, kolik se vám z nákupu vrátí). Po kliknutí budete přesměrováni na eshop, kde uděláte klasickou objednávku, jak jste zvyklí, ale jelikož jste se přepojovali z refunda, eshop bude vědět, že jste s nimi ve spojení a výsledná částka se odešle na účet na refundu, na nemž se musí nechat schválit, ale to netrvá vůbec dlouho.
Takže když například na Tchibu nakoupíte za 500, vrátí se vám 25 korun, které se vám přičtou na váš účet na refundu.
Když dosáhnete částky 300 korun budete si moci peníze nechat poslat na váš bankovní účet.

To by bylo asi všechno, co bych vám chtěla říct.
Myslím si, že pokud využíváte nákupy přes eshopy, není na škodu se do tohoto programu zapojit. Věci z eshopů mají stejnou cenu, tudíž nezaplatíte víc, ale budete zároveň šetřit.
Tento web je ve spojení i s Aliexpress, ze kterého hodně lidí objednává dost často a ani nevědí, že jejich peníze můžou investovat ještě trochu vychytraleji než normálně.

Doufám, že se vám článek líbil a byla bych ráda, kdybyste mi napsali, jestli nějaký takový cashback web znáte a pokud ne, jestli ho zkusíte využít.

Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde

Mějte se krásně Katie xx

2 komentáře:

  1. O něčem takovým jsem neměla ani ponětí..vypadá to dobře..asi si to založím :) takže díky za typ :) a jinak tvůj blog mě zaujal,jen tak dál!

    OdpovědětVymazat