čtvrtek 26. března 2015

Playboy VIP platinum - pro muže

Asi před měsícem mi přišel další testovací balíček, tentokrát novější verze playboy vip - VIP platinum. Tato sada je tedy opět pro muže a myslím si, že se povedla více než ta předchozí. Článek o playboy VIP najdete ZDE 
Teď se ale blíže podíváme na VIP platinum.



Do rukou se mi dostal deodorant, sprchový gel a toaletní voda.
Vše ale vezmeme jedno po druhém.
Tento sprchový gel je vlastně sprchový gel a šampon v jednom, což velké množství mužů určitě potěší, jelikož nemusí mít na vaně několik lahviček s různými produkty.
Vše jsem dávala testovat tátovi a ten říká, že má hodně podobnou vůni předchozí verzi. Vůně není nijak otravná, ale naopak příjemná. 
Výborně pění a je snadno smývatelný. 
Sprchový gel je po koupeli ještě celkem dlouho cítit a pokožku nijak nedráždí.
Jediné, co není moc velkým plusem je to, že je gel trochu tekutější. Samozřejmě, že to až tak moc nevadí, ale chtěla jsem abyste o tom byli informováni.

Druhou věcí je tedy deodorant. Vůně je o dost příjemnější než předchozí verze. Přijde mi elegantnější a jemnější - myslím si, že je i příjemnější než sprchový gel.
Výdrž je asi tak jako u každého jiného deodorantu, přibližně 2 hodiny a poté začne ztrácet svoji intenzitu.
Ani po delší době mi nepřijde nepříjemná, naopak voní opravdu moc krásně.

Poslední a asi nejlepší věcí je toaletní voda.
Její vůně je ze všech nejintezivnější. 

Jako předchozí verze předčila naše očekávání, jelikož jsme mysleli, že už ani lépe vonět nemůže a opak se stal pravdou.
Tato toaletní voda vydrží snad celý den a kdybyste se nekoupali, tak asi i déle.
Vůně je silná a omamná, ale ani čich ani pokožku nijak nedráždí, což je opravdu skvělé.
Tuto vůni doporučuje celá naše rodina, všem přijde příjemná.

Jako bonus jsem ještě dostala tato krásná sluchátka s playboy zajíčky.

Když to celé shrnu: Tato edice má opravdu krásná balení, moc se mi líbí kombinace černé a stříbrné.
Všechny vůně jsou příjemné, lehké a elegantní.
Myslím si, že jsou vhodné pro muže v jakémkoli věku a určitě jimi zaujme většinu žen.

Určitě se zajděte podívat do drogerie a posuďte sami. Pokud už máte nějakou zkušenostu, určitě mi napište, jak se líbí vám.

Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde

Mějte se krásně Katie xx


2 komentáře:

  1. Vyzerá skutočne luxusne, ja osobne mám Playboy vône veľmi rada :) asi ju zaobstarám priateľovi :D A tie slúchadlá sú krásne ♥

    http://the-monica.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle by se mi líbilo pro přítele :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat