neděle 18. prosince 2016

Předčasný vánoční dárek z Avonu


 Ahoj, vítejte zpět na mém blogu. Konečně jsem si udělala trochu času a rozhodla jsem se, že vám sem něco zase napíšu.
Jelikož se blíží Vánoce, Avon se rozhodl obdarovat své blogstars, tudíž ani mě to neminulo a já bych vám moc ráda ukázala, co mi tentokrát přišlo.



 Když jsem balíček otevřela, uviděla jsem papírového Santu (který mi už teď visí na stromečku) a záhadný hadrový pytlíček. Tak pojďme objevit jeho vnitřek.


Nacházelo se v něm 5 produktů - jeden jsem již darovala a byl to lesk na rty, který vyhovuje spíše mamce než mně.
Další věcí byla tato nádherně parfémovaná pěna do koupele. Absolutně jsem se zamilovala do jejího obalu se sobíkem. Bohužel nemám vanu, ale jen sprchu, opět tato věc poputuje k jinému majiteli a udělá mu radost. Mimochodem vůně je švestka a vanilka - nádherná vůně!! 
Tento nádherný lak se naprosto hodí na slavnostní události, jako jsou třeba Vánoce. V kombinaci s červeným lakem a nebo červenou rtěnkou rozhodně zazáříte.


Předposlední věcí je tento transparentní pudr, který naprosto zbožňuji, jelikož nemusím řešit, zda mi odstín sedí nebo ne. Pudr jsem ještě nezkoušela, ale pokud budete chtít časem recenzi, určitě mi dejte vědět.


A poslední, absolutně nejúžasnější věcí od Avonu je tento parfém Avon LIFE, který má nádhernou květinovou vůni. Má krásně dlouhou výdrž, není vlezlý a určitě potěší.


Tak já děkuji, že jste si tento článek přečetli a budu moc ráda, když mi do komentářů dáte vědět, zda rádi nakupujete z Avonu.
A můžete třeba i připsat, jaký článek byste ode mě chtěli. 
Mějte se krásně. S láskou Katie xx




3 komentáře: