pátek 30. prosince 2016

Co jsem dostala k Vánocům 2016

Vítejte u dalšího článku!
Tentokrát je to článek, který je každoročně opravdu žádaný, a to, co jsem dostala k Vánocům. Předem se omlouvám za velice nekvalitní fotky, jelikož při focení věcí už bylo šero.. 


Tak se na to vrhneme! 
Jako první vám ukáži dárky od přítele, kterých bylo opravdu požehnaně.
 Jako první tu mám rukavice, které se dají používat na dotykový mobil, což je opravdu super, jelikož v zimě, když například čekám na autobus a chci někomu napsat, tak mě vůbec nebaví si pořád rukavice sundavat.

 Další věc byla moje vysnívaná a tou je parfém Chloé. Z toho jsem nejvíce nadšená, úplně ho miluju. V sadě se nachází i krém a když použijete krém i parfém je to naprosto dokonalé.


 Teď tu mám něco s vánoční tematikou a to vánoční ponožky, které mám ještě jedny, ale ty už se perou. A také tu mám vánoční svetr se sobem a tento svetr dokonce bliká.

Další věc, kterou jsem si přála byla peněženka. Přítel vybral od značky VUCH, peněženka je naprosto skvělá a vypadá opravdu kvalitně.

 Tuto kabelku jsem si vybírala sama, ale to vůbec nevadí, jelikož se mi opravdu moc líbí a jsem z ní nadšená.

A poslední věcí od přítele jsou hodinky s náramkem, které vypadají moc elegantně a skvěle mi padnou.

Další věci, které vám ukáži, budou od babičky.
 Přála jsem si nějakou porcelánovou sadu na kávu/čaje a tak mi babička vybrala tuto. Popravdě to tedy není vůbec sada, ale je to složené po jednotlivých kusech, ale vypadá naprosto skvěle.

 Jako další tu mám diář, který se vždycky hodí.

 Další věc je napůl od babičky a od bráchy a je to dřevěná krabička na kapesníky, která je zároveň i krásnou dekorací.

Od přítelovy sestry jsme dostali tyto puzzle, které nám opravdu dávají zabrat. Na fotce můžete vidět i náš pokrok.


 Tuto toaletní vodu mám o přítelovy mamky, spolu s ní jsem ještě dostala náhrdelník, který jsem zapomněla vyfotit a také vonné tyčinky (difuzér).

Šampon, kondicionér a sprchový gel se vždy hodí - tyto věci mám o přítelovy tety a babičky.

Další věci tu mám od mých kamarádek.

 Na tuto rtěnku čekejte časem recenzi, jelikož je dost známá a věřím tomu, že hodně z vás třeba i uvažuje o její koupi.

 Tento nádherný rozjasňovač od značky The Balm mi také udělal obrovskou radost a určitě o něm ode mě ještě uslyšíte.
Poslední věcí od kamarádek je kosmetický balíček od playboye, který opravdu nádherně voní.

Další a zároveň poslední věci jsou od mých rodičů.


S přítelem jsme dostali do pokoje tento skvělý stolní krb na biopaliva, který vypadá nádherně a dokonce dokáže i trochu zatopit. (PS: na fotce můžete vidět i ten aroma difuzér)

 Povlečení není nikdy dost a toto je ještě ke všemu moc hezké.

 A další kosmetický balíček.. Značku B.U. mám moc ráda a opět nezklamala sprchový gel a toaletní voda moc pěkně voní.

 Další dárek, který jsem si přála je Sencor nutri mixér, který je vhodný na smoothie a dokonce třeba i na zmrzlinovou dřeň.

 Tento kartáček jsem dostala já, brácha i přítel, tak snad budeme mít všichni krásné bílé zuby.

 Na zimu si s přítelem zatopíme stolním krbem a v létě se zase ochladíme tímto ventilátorem.

A abychom mohli šetřit na společnou budoucnost, dostali jsme prasátko, které se nedá otevřít, ale jedině rozbít kladívkem.


 Tak a to je vše - zde můžete vidět skoro všechny naše dárky pohromadě.

Takto vypadala naše štědrovečerní tabule, kde na každého čekal los. Já jsem vyhrála 20 korun a bratr dokonce 200 Kč!

 My jsme si Vánoce moc užili, doufám, že i vy!! 


Děkuji, že jste si přečetli tento článek.
Třeba některý z dárků bude i tipem, co si přát příští rok a nebo třeba k narozeninám.

Budu moc ráda, když se mi v komentářích pochlubíte vašimi dárky.

Mějte se krásně, vaše Katie xx




2 komentáře:

  1. Parfém Chloé, to se někdo má :) Už půl roku si říkám, že si pořídím elektrický zubní kartáček, ale pořád jsem ho ještě nekoupila :D Tento rok jsou ty stolní krby nějaké oblíbené, vidím je skoro všude, ale jsou nádherné :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárečky! ze sady Chloé a rozjasňovače Mary-Lou bych měla ohromnou radost.

    Můj prosinec 2016

    16 věcí za rok 2016

    OdpovědětVymazat